Wij willen u graag informeren over de dienstverlening van Van Dijk Financieel Adviseurs en onze werkwijze. In onze vergelijkingskaarten vindt u wat wij voor u kunnen doen, wat u van ons mag verwachten en informatie over hoe wij worden beloond. Leest u dit document goed door. Dan weet u waar u aan toe bent en kunt u gefundeerd kiezen voor ons bureau.
Vergelijkingskaart risico’s afdekken
Vergelijkingskaart vermogen opbouwen
Heeft u een klacht?
Uiteraard zetten wij al onze deskundigheid, kennis en ervaring in om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u desondanks niet tevreden, dan vragen wij u ons dit direct te laten weten. Klachten over onze dienstverlening lossen wij graag op in goed overleg met u. Via onze interne klachtenprocedure gaan wij na hoe wij tot een oplossing kunnen komen.
Klachten Instituut Financiële Diensten (KiFiD)
Kunnen wij niet tot een bevredigende oplossing komen voor u, dan heeft u de mogelijkheid uw klacht voor te leggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid):
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
telefoon: 070 – 333 89 99
Informatie over het klachteninstituut kunt u vinden op de website http://www.kifid.nl/.