Hoe meer we digitaliseren, hoe meer behoefte we hebben aan menselijk contact. Uit onderzoek blijkt dat persoonlijk contact belangrijk is in een klantrelatie. Dat wisten wij allang. Bij ons is het nog ouderwets klantvriendelijk. Nou ja, ouderwets, wij vinden dat normaal. Samen aan de tafel met alle tijd en aandacht om uw situatie te bespreken. Zeg nou zelf, wat wilt u liever?
1.
[ ] uren surfen op internet om informatie te vinden? [ ] iemand aan tafel die het u begrijpelijk uitlegt?2.
[ ] een afspraak maken voor over vijf weken met iemand die u niet kent? [ ] gewoon binnenlopen als het u uitkomt en iemand spreken die u kent?3.
[ ] als eerste horen: ‘U komt nu in een keuzemenu’? [ ] een warme stem horen die zegt: ‘Waarmee kan ik u van dienst zijn’?4.
[ ] een advies dat past binnen het dienstenpakket van de geldverstrekker? [ ] een eerlijk, onafhankelijk advies?
Dat is duidelijk, toch? Kom maar gauw op de koffie. Bij Van Dijk Financieel Adviseurs in Hoorn; uw persoonlijk financieel adviseur.
Geef een reactie